my happy family

my happy family

Tuesday, June 21, 2011

22 June 2008-22 June 2011

cepat masa berlalu...mcm semalam baru melaporkan diri as PA...ye, tarikh keramat yg pastinya selalu ditunggu oleh semua penjawat awam bagi memenuhi syarat untuk mendapatkan taraf berpencen;)) Terima kasih Ya Allah kerana memberi aku nafas untuk sampai ke tarikh ini..memberi aku peluang untuk berkhidmat dan mencari rezeki yang halal dlm menyara diri serta keluarga...dan aku mohon dipanjangkan usia supaya aku mampu lagi mengira detik2 bersejarah dlm hidup ini...semoga sepanjang perkhidmatan selama 3 tahun ini dikira sebagai ibadah....InsyaAllah...semoga aku akan terus mematuhi SURAT AKU JANJI yang telah aku tandatangani pada 1 Julai 2008...dan terus cemerlang dlm perkhidmatan awam...

p/s: bos cepat balik dari Vietnam untuk tandatangan saya punya Perakuan Taraf Berpencen;p hehehe

No comments:

Post a Comment