my happy family

my happy family

Tuesday, June 14, 2011

He's 1st day at UPM -15 June 2011-

Assalamualaikum & Selamat pagi...ceria2 kan hari anda;)

ari ni merupakan hari pertama Hubby melaporkan diri di UPM..bermulalah kisah pekerjaannya di sana..Ummi, Anis & Ain mengharapkan abang berjaya dlm kerjaya...InsyaAllah...

so da tentu la aku pun da mula kene drive sendiri, hantar anak sendiri...hehehe..maklumlah da sekian lama ada orang hantar, ada orang amek anak..makin naik lemak la kan..so sekarang sume kene buat sendiri..x kesah la berkorban sikit, dia keje pun untuk kami semua juga..nasib baik pagi ni mood budak2 tu ok..aku pun x suka kalo budak2 nanges pagi2, marah pagi2..baru tenang nk menjalankan kehidupan harian..betul x??? ;)

tp hati ku yang nakal ni berkata2 jugak..sempat lagi ku berpesan pada suamiku sebelum beliau melangkah pergi ke tempat kerja...

aku: "sayang jangan nakal2 sangat tau..ingat kitorang kat sini tau.." hehehe..macam la jauh sgt kan..
hubby: "alah sayang ni..abang keje kat serdang tu je ha...8 jam je..petang nnt abang balik...yela nnt abang jalan tutup mata la..baru x nampak orang..kan...kan.." hehehe..sempat lagi bergurau kan..

lepas anak2 bersalaman dengan ayah dowang x terkecuali aku lah kan..beliau pun pergi la..aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang..Sesungguhnya Allah itu Maha Kaya, Maha Pemurah, Maha Penyayang & Maha Pengasih...kerana masih menganugerahkan rezeki untuk hambanya yang penuh kekurangan ini...

Thank You Allah;)

No comments:

Post a Comment