my happy family

my happy family

Thursday, June 16, 2011

Demam 5S melanda di ofisku;)

hye..
erm, ape nk tulis pun kene fikir dulu..hehehe..korang sume mesti tau tentang 5S kan?? ala yang telah dilancarkan oleh MAMPU tu...so demam 5S itu telah menular di semua kementerian termasuk lah MOA...aku pun sama la, tp x la bnyk sgt cume nk kasi kemas2 la ofis aku ni..xnk kasi berhabuk...issh..aku kalo bab mcm ni bukan x suke tp malas..hehehe...tp xpe la lagipun kebersihan itu mmg dituntut didlm Islam..so layankan aje...da siap nnt mesti puas ati sebab keje2 sume da sistematik...baru nampak korporat kan??? so korang layan la picture yg aku snap kat bilik aku ni ha...


ha..tu semua baru luaran..korang x tgk lagi dalaman (dalaman maksud aku yg dlm almari, dlm laci..) aiseh...tgk2 ber 5S kat tempat aku, tetiba dengar suara bos:

bos: tempat saya ni agaknya 10S ni...hehehe
aku: xpe sy boleh tolong S kan..kite sodok je bos;)))

nampak sgt la lepas tempat aku kene buat tempat bos pulak...x kesah la bos tp pegi Vietnam oleh2 jgn lupa..

so kepada kengkawan ofis selamat Ber 5S..enjoy2 selalu;))

No comments:

Post a Comment